Web Tasarım Ankara Kızılay
Web Tasarım Ankara Kızılay firması Medanis Bilişim AŞ.
"Kalite puanı Adwords'teki en önemli metriklerden biridir ve ne yazık ki en göz ardı edilenlerden biridir. Hiçbir metrik, kötü ya da iyi kalite skorunun bir kampanyada olabileceği etkiye sahip değildir. " Peki " Google'ın Anahtar Kelime Kalite Puanı Nedir? " ve siz Google AdWords kampanyalarınızda kalite puanına dikkat etmenin öneminin farkında mısınız?
Google'ın Kalite Puanını ve anahtar kelimelerle reklamlarınız arasındaki ilgisini nasıl gördüğümüz ve bunlara nasıl eriştiğimiz konusunda bir güncelleme yapılmıştır. Raporlamadaki bu görsel değişiklikler nedeniyle , reklam verenler artık performansı düşük ölçütleri kolayca tespit edebiliyor ve değişiklikleri ve güncellemeleri geçmiş performansla karşılaştırabiliyor.
Google, anahtar kelimelerin kalitesini ve alakalılığını değerlendirir. Bu kalite puanı, her bir anahtar kelime için tıklama başı maliyeti etkileyen temel belirleyici faktördür. Kalite Puanı, açık artırmalarınızın her birinde ne kadar harcama yapacağınızı belirlemek için maksimum teklif ile birlikte kullanılır.
Kalite puanı aşağıdakilere dayanmaktadır:
AdWords, kalite puanıyla ilgili 7 yeni sütun içeriyor. Artık, reklam verenler, her bir anahtar kelimenin üzerine gelmek zorunda kalmadan, AdWords arayüzünde kalite puanı, reklam alaka düzeyi, açılış sayfası deneyimi ve beklenen TO'yu doğrudan görebilirler.
Bu, reklam verenlerin kalite puanına bağlı tüm metrikleri bir bakışta görmelerini sağlar ve açılış sayfası deneyimi veya reklam alaka düzeyi gibi performansı düşük alanlara odaklanmalarına olanak tanır.
Geçmiş verileri, uzun süredir beklenen bir ektir; mevcut ölçümleri karşılaştırmak için zaman aralığı seçici kullanılarak önceki performansın bir görüntüsünü elde etmek için geri adım atmamızı sağlar. Seçilen zaman aralıklarına dayalı geçmiş verileri görüntülemezseniz sütunların her zaman geçerli puanı göstereceğini unutmamak önemlidir.
Sadece Google, kalite skorunu hesaplayan kesin oranı biliyor. Ancak TO'yu, reklam metnini ve açılış sayfalarını etkileyen en önemli 3 faktördür. 1 ile 10 arasında bir ölçekte, olası en yüksek puanı 10'dur. Daha yüksek bir puana sahip olmak, daha düşük bir TBM'ye sahip olmakla birlikte, dönüşüm başına daha az harcama yapmanız nedeniyle daha yüksek bir YG'ye tercüme eder.
5 veya 6 puan, tarafsız bir etkiye sahiptir. Cezalandırılmadınız ama ayrıca fayda da görmüyorsunuz demektir. Yeni veya güncellenmiş anahtar kelimeler varsayılan olarak 6'dan başlar ve Google sizi oradan yukarı ve aşağı taşır. Kalite puanı 1'e sahip olursanız , maliyetinde 400'lük bir artış olabilir!
Yüksek bir puan, doğru trafiği ve dönüşümleri çeken sağlıklı bir hesap olduğunu gösterir. Skorunuz düşükse, mesajınız ile gerçekte aldığınız trafik arasında bir bağlantı kesilmesi vardır. Kalite puanınızı yükseltmenin yolları:
Medanis Bilişim AŞ'nin AdWords uzmanları, işletmenizin kullanıcılarınız için en iyi kampanyaları oluşturmalarına yardımcı olabilir. AdWords dönüşüm oranını nasıl artıracağınızı öğrenmek ve en nitelikli yollardan yararlanmak istiyorsanız bugün bize ulaşın.
Google'ın Anahtar Kelime Kalite Puanı Nedir? yazımıza yorum bırakabilirsiniz.
Yorumlar